2008

Ursäkta bloggtorkan!

Men dagen har varit så seg, har verkligen inte orkat med något. Har mest suttit och funderat på onödiga grejer. Typiskt.. Kan inte bara år 2007 gå mot sitt slut? Inget gott har kommit med denna år ändå, same shit hela jävla tiden. Får hoppas på att nästa år blir tusen ggr bättre. Det här med nyår har jag knappt tänkt på. Eller knappt och knappt har bara tänkt ut vilken klänning jag vill ha. Ja exakt, ni läste rätt, en klänning! Tycker egentligen inte om varken kjolar eller klänningar. Tycker att jag har så fula ben så de knappt behöver synas, därför skyler jag de med jeans och mjukisar men jag tänkte att det kanske kunde bli en förändring med det hela till nyår.
Nån som har tänkt ut ert nyårslöfte?

Tycker att det är lite onödigt, man håller ändå inte det. Förra året så var mitt nyårslöfte att jag skulle mörda en kille som jag hatar något enormt! Men blev det av? Nej.. och det är ju synd att han fortfarande vandrar omkring på Stockholms gator. Får nog anlita en torped som får göra smutsjobbet åt mig.

Oj, blev ett halvlångt inlägg här. Hade inte tänkt med det men det blev som det blev. Måste sussa snart, ska nämligen lämna brorsan imorgon också för mamma jobbar tidigt. Och jag som börjar 8.30 och ska även köpa naturgodis innan skolan. Mums.. ska hämta honom från dagis också, inga problem! Sån vana.. Kanske bloggar senare,
vi skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0