ANNANDAG JUL

Goddag!

Hur står det till med er? Är galet pigg men har så ont i ryggen. Sov lite konstigt, vet inte varför men brukar jämt sova på en sida hela natten. I know, i'm weird ;p. Idag är det mellandagsrea och vill så gärna ut och shoppa loss med presentkortet från Åhlens men fan vad ont jag har i kroppen. Undrar hur länge denna rea gäller? Eller är det bara för idag? Isåfall är det synd om mig, för jag kommer säkert inte åka idag. Haha, håller inte koll på sånt (a).

Men om ca en timme ska jag iaf möta upp Sara och hennes bebbe! Åh, så längesen man träffade de två. Måste se om bebben har vuxit några cm. Bebisar växer verkligen skitsnabbt så får de om hon är en i gänget.
Men nu måste jag dra och börja med min fixination, skrivs sen! <3

Kommentarer
Postat av: Nina

"Mellandagarna", alla dagar mellan jul och nyår. Men många börjar rean redan före jul, och fortsätter till långt efter nyår, så du hinner nog :P

2007-12-26 @ 16:03:31
URL: http://rosafluff.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0