CRASH

Filmen tog slut runt åtta men kunde inte blogga innan var tvungen att plugga. Iallafall, filmen var iallafall galet bra! Det var så gulligt att få se min älskling så sårad för i de andra filmerna så är han en jävla hardass, haha! Åhh, mitt hjärta smälte Måste se till att beställa fler filmer med honom, haha! Ähh nog om han! Längtar så mycket till språkresan. Imorgon ska jag och Therése som sagt gå på öppet hus för mer information. Och så fyller jag även år imorgon. Blir 17, keff ålder men vad ska man göra? =)

Nä men ka dra och sova nu ska upp tidigt imorgon börjar halv nio. Känner mig för att sminka mig imorgon just för att jag fyller år. Har faktiskt varit osminkad i mer än en vecka nu även när jag har skola. Orkar inte bry mig, samma människor man träffar varje dag i skolan ändå. Och tjejerna i skolan insisterar på att sjunga för mig i matsalen! Ingen chans att jag drar dit, skämmigt ju ;p men men.. godnatt på er så "skrivs" vi imorgon. Blogg you tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0