IT'S A GIRL!

Kl. 04.43 lördagmorgon kom det ett nytt liv till världen. En liten flicka vid namn jag inte vet än ;p.
Hon vägde 3065 gram och var 49 cm lång. Åååhh vi har alla väntat på denna dag så länge.. Hon var beräknad att komma den 10 december men icke sa Nicke, hon hade bråttom. När sara kom till sjuhuset så var typ halva huvet redan ute, Shit säger jag bara ;p haha! Men allt gick bra iaf, skitnice! Hoppas att jag får träffa det lilla livet snart.

Idag passade jag på att byta tungstav och smycke när jag ändå har pengar. Köpte värsta blingbling-smycket. Vart svårt att välja om jag skulle köpa pärlsmycket eller blinget men blinget fick följa med hem. Det fick även ett svart baslinne från H&M och ett par silvriga runda örhängen med små diamanter på från Lindex också göra.

353617-20353617-19

Örhängen 49,50:-  Linne 49,50:-. Örhänget ville/skulle jag köpa när jag fick studiebidraget i november men fan glömde :/. Aja nu har jag det iaf :). Men såg ett till jättefint halsband från Lindex som jag bara måste köpa: 353617-21

------>
Den är inte så snygg på bild från nätet, likaså med örhängerna men fan vad snygg den var i butiken men ville inte köpa den för det skulle bara bli impulsköp så jag vill avvakta med det och så om jag konmer att känna likadant om några dagar. För 79,50:- kan den bli min, mwuhaha! Till er som inte ser vad det objektet föreställer, så är det en fågel.
Passade även på att fixa klacken på mina boots som vart helt söndermalda. Eller ja, mamma tvingade mig ;p.
Köpte även Cheerio's. De är galet goda! Mamma tyckte att jag var tokig just för att hon inte är förtjust i flingor, haha! Sötnos..

Men skall bort från denna tekniska makapär och börja dammsuga mitt rum!
Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0