LÖRDAG

Shohejsan!

Hur står det till med folket idag då? Själv mår jag toppen, tack vare kosttillskottet och multipreparatet jag köpte i torsdags. Känner att jag har mer energi för det mesta nu, förr så var ju jag största latisen så det inte är sant. Har även märkt att jag har fått bättre syn, haha! Och när jag vaknar så känner jag mig så pigg och utvilad. Det har jag aldrig gjort och jag har bara tagit två tabletter på två dagar. Ska ta mitt tredje strax.. Nice, kommer känna såhär i de resterande tre månaderna. Det luktar gott när man öppnar burken men smaken är blää och blöö! Urk, men det är sånt skit man helt enkelt får tåla :).
1 tablett innehåller:
Vitamin A, C, D, E
Vitamin B1, B2, B6, B12
Niacin
Folsyra

Innan jag började blogga och efter brakfrukosten så tänkte jag att jag kunde ta mina mått och eftersom att jag är på jakt efter en ny BH så tyckte jag att det var dags. Jag blev chockad!

September '07:                 December '07:
Byst: 103                             Byst: 99
Midja: 77                             Midja: 74
Stuss(höft): 107                Stuss(höft): 99


Hela 4 cm från brösten, 3 cm från midjan och 8 cm från höften!!
Galet, är så glad. Och jag har visst D-kupa, har alltid trott att jag hade C-kupa men icke sa Nicke. Alltså har jag bh-storleken 80D. Nice va? Undrar hur mycket jag har gått ner i vikt. Sist vägde jag 74 kg och var 1,72 cm. Måste även kolla längden, den är fan skum. Ibland växer jag några härliga centimeter och ibland krymper jag några sketna centimeter. Inte bra, inte bra.. Har som mål att väga 64 kg, hoppas jag kommer dit! :) Nu när min mens är slut så kan jag äntligen börja träna FFS! Vågar inte göra något när jag har mens, haha! Och idag är det ju första december, alltså två dagar till min namnsdag och fyra dagar till min födelsedag. Nä nu ska jag ta en tablett och sedan dega framför Toon Disney. Måste även börja välja kanaler som man vill ha kvar från ComHem-boxen. Imorgon har det gått tio dagar, fy ju :(
Nåväl.. blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0