NEJ NEJ NEJNEJ NEJ!!

Åh satan!  Varför funkar inte kanalerna?! :/

Berättade ju förut att vi hade fått en ComHem-box med en massa olika kanaler runt 200 kanaler om inte mer. Och nyligen satte jag på boxen för att kolla lite på tv och då märkte jag att det endast fanns åtta kanaler för man måste ju välja 8 favoriter men de visar inte! :@ Hade lust att kolla på Toon Disney men nej nej!.. jävla as!

De kanaler vi valde var Fashion TV, The Voice TV, TV4Fakta, Canal+ First, Canal+ Hits, Toon Disney, TV1000 och den sista kommer jag inte ihåg ;p tror att det är TV4 Komedi men är inte så säker men det är skitsamma. Lekte värsta mekanikern när jag försökte leta efter kanalerna men vågade inte fortsätta. Vart rädd att jag skulle råka ta bort allt :O! Buhuu, hoppas det löser sig snart annars R.I.P :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0