ONSDAG

Hejhej!

Hur står det till? Själv mår jag bra, är peppad inför ikväll. Var uppe igår och funderade på vad jag skulle ta på mig. Men kom sedan fram till att det var skitsamma vad jag tog på mig. De vill inte ha mig där för mina kläder direkt ;p. Men men, dagen har gått bra. Ändrade mina val så valde istället Grafisk Kommunikation som första val och Foto som tredje. Man har lättare att få jobb och man pluggar även foto i Grafisk Kommunikation så det är lugnt. Den 9 januari vill skolans kurator prata med mig. Om vad kommer förevigt vara ett mysterium, även för mig. Men kör bara =)!

Ähh, nog om med detta. Sska äta lite Cheeriosflingor nu och sen dra. Kommer nog bli hungrig efter mötet så får väl köpa något i Pressbyrån inne i stan eller så =).
Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0