PRODUKTER PÅ G!

Halloj!

Är äntligen färdig med min beställning från Yves Rocher. De har de absolut bästa produkterna just för att deras ingredienser kommer från naturen och inte är testat på djur. Efter Yves Rocher asbra produkter kommer Garnier. Och där tar det slut =) haha! Detta beställde jag:

353617-48
1. Sebo Spécific, Mild rengöring med peelingeffekt.
2. Stärkande nagellack.
3. Luminelle, Mild rengöring med kamomill för ögon-makeup.
4. Baume Nature, Lystergivande läppbalsam med Aprikosextrakt.
5. Baume Nature, Vårdande läppbalsam med Mandelextrakt.



Skönhetsprodukter is the shit!
Får inte nog av de. Om man beställer varor för över 150:- så slipper man betala frakt och man får även välja en premie av två som är en vit halsduk och mössa eller tre produkter i prova på storlek. Valde produkterna till mamsen =). Vet att det med frakten är allmänt men vet inte om man måste vara medlem för att få välja premie men kör bara! Allt blev sammanlagt 167 kr och can't wait tills de kommer. Men det kommer nog ta ett bra tag för imorgon är det ju helg och sedan jul. Bittert, borde ha tänkt på detta innan men whatever ;p.

Förresten så är det mellandagsrea hos Yves Rocher. Rabatt på hela 60%!
Klicka på reklamen på min blogg och beställ för fullt! Och glöm ej, varor för över 150:- ger dig fri frakt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Palle Kuling in my heart! Ja, precis. Vart fan är snön!? / pleey.blogg.se

2007-12-21 @ 22:42:19
Postat av: emelieu

Hm. jag har för mig att den bara kostade 1500 på NK :D

2007-12-21 @ 23:04:56
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: emelieu

Haha jag tycker det var bara för jag har sett flera som är mycket dyrare :D men skrapar man pengar får man råd ^^ hihi tackar :D

2007-12-21 @ 23:09:27
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: emelieu

Haha iknow :D buy it, dom har haft den på NK jätte länge så jag tror iaf den finns kvar :D

2007-12-21 @ 23:13:51
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha precis. Palla all frost / pleey.blogg.se

2007-12-21 @ 23:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0