SÖNDAG

God morgon!

Brorsan väckte mig idag 06.14 genom att komma in i mitt rum och fråga om han kunde sova med mig. Lillen vågade inte sova själv i mamsens rum för hon började ju jobba på morgonen. Så han kom in i mitt rum runt sex och vi somnade till halv tio. Är fortfarande helt jävla seg för han sover som en klocka. Men nu är vi iaf vakna och han sitter i vardagsrummet, äter frukost och kollar på Ensam hemma medans jag sitter här i mitt rum och ska snart äta frukost.

Denna söndag ska jag faktiskt hem till Stefan så fort som mamma kommer hem. Har inte varit ute på två dagar så jag tänkte att jag kunde vara med Stefan, det var ju ett långt jävla tag sen jag träffade honom eller ens pratade med honom i telefon. Innan inatt då när han vart full, haha! Gulleponken..
Nä nu ska jag äta frukost och ska packa my bag redan nu så jag kan sticka så fort som mamma kommer.
Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0