SÖNDAG

Hallojsan!

Ursäkta denna sena bloggande men tänkte helt enkelt inte på att göra det på morgonen. Smart va? Men nu är jag här iaf. Vaknade nyligen, känns inte som om jag har sovit. Vet att jag somnade runt halv sex men fan, äh skitsamma.

Nu sitter jag iallafall här och smuttar i mig en kopp varm choklad och det är så gott! Ska snart fixa om denna franska manikyr på mina naglar, noppa ögonbrynen och städa mitt rum. Det är dags med det nu annars kommer det väl för fan börja krypa fram otrevliga saker, inte så kul. Det blev ingen Åhlens idag, orkade inte med det så istället var jag med Adissa, Sara och Therése a.k.a. Ekman. Adissa och Ekman solade medans jag och Sara väntade utanför, efter det gick vi till Mackis och mobbade några fjortisar. De såg verkligen hemska ut med deras stjärtsalva på läpparna och en av fjortisarna hade världens vårta på näsan som såg ut att spräckas vilken sekund som helst.
Usch, hatar verkligen denna "folkslag". UTROTA ALLA FFS!

Skrivs sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0