THE TONIGHT SHOW

Hej igen! Ursäkta men är det jag som är trög eller är det nån mer som har lagt märke till detta?
Vad i helvete har hänt med The Tonight Show?

Jag saknar honom! Han är så lustig! Bättre än jävla David Letterman, ffs! Han var min underhållare under de sena nätterna då jag icke kunde sova. Skandal ju.. Om det är så att kanal5 inte sänder hans show mer (om det skulle vara så vill jag jättegärna veta vafan varför!) så tycker jag att de gör ett misstag. De borde sända den igen :'(!
Nä nu kommer jag ha en sömnlös natt.
TACK SÅ JÄVLA MYCKET FÖR DET, KANAL 5!!!!!!

353617-42

Jay Leno, come back!

Kommentarer
Postat av: Nina

The Tonight Show with Jay Leno är en av de mååååånga serier som står stilla just nu på grund av manusförfattarstrejken i USA. Andra serier som också har stopp just nu på grund av det är till exempel Desperate Housewives, Ugly Betty, Greys Anatomy, Lost, CSI, Simpsons... Ja... Nästan alla stora serier. Här är hela listan: http://en.wikipedia.org/wiki/Effect_of_the_2007_Writers_Guild_of_America_strike_on_television

2007-12-18 @ 01:13:43
URL: http://rosafluff.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0