TISDAG

Hejhej!

Hur står det till med er då? Själv mår jag bra men har så ont i magen. De här tabletterna gör så att jag får gaser i magen. Kraftiga gaser, haha! Men annars är det helt okej :). Fick äntligen hem mitt älskade avi från posten och det betyder att min film har kommit, jaaaa! Ska strax dra och hämta den och genast börja kolla på den med morsan. Men först måste jag bara lägga upp mina bilder på mig vägg, tänker jämt på det men gör aldrig det! Nåväl, idag var det också sista dagen med foto och jag hann aldrig framkalla en bild som jag har velat ta hem. Men ska fråga läraren om jag inte kan få fixa det nån dag nu i veckan =).

Nä nu ska jag börja med bilderna och sedan dra, blogg you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0