TISDAG

God morgon god morgon!

Hur står det till med er? Själv är jag förbannad! Ve och fasa.. kanalerna funkade inte denna morgon men igår kväll gick det visst såå bra att komma fram! :@. Ringde kundtjänst och då sa de att jag måste uppdatera kortet ännu en gång genom att sätta på en kanal i boxen och låta det vara i 60 minuter och när den tiden har gått så ska jag bläddra fram och tillbaka. Och skulle inte det funka så måste jag göra om allt :/! Ingen chans, kommer ringa de igen för bästa snabba resultat, åsnor.. håll tummarna för mig om att det ska gå bra för annars kastar jag boxen rakt in i väggen :).

Nåja, idag händer inget speciellt. Måste boka tid hos ungdomsmottagningen, får inte glömma bort det ;p. Måste även se till att börja plugga idag. Skulle ha gjort det igår men orkade verkligen inte och var ju ändå med Sara så det gick ju inte så får se till att få det gjort idag. Ska även prata med min matte- och engelskalärare om ett "extraprov". Vill försöka höja mitt betyg så gått det går i matte för jag suger verkligen på det och har som mål att få MVG i engelska för jag vet att jag är bra på det och damn it jag ska ha mitt MVG :D!

Börjar 10.10 idag. Mediadag som vanligt på måndagar och tisdagar. Det stör mig att vi bara har våra mediadagar två dagar i veckan men men det är ju så systemet funkar :) Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0