TISDAG

Hejhej! Kom hem för ett tag sen och konstigt nog så var ingen hemma. Galet, mamma och brorsan är alltid hemma när jag kommer hem så det är inte så kul, inte van. Nåja, här sitter jag, smuttar i mig varma koppen med frukt och ser på Simpsons. Skoldagen gick bra, var ovanligt pigg idag men mot slutet så höll jag på att sacka ihop. Under lektionen fick vi ljudlägga en kortfilm. Det var kul men det vart jobbigt att försöka hitta perfekta ljud som passade in. Så usch på det. Igår gjorde vi samma sak, almost, men då fick vi lyssna på en röstinspelning där allt var sne. Personen smaskade, hostade, sa fel osv. hela tiden. De skulle man försöka fixa så att när man spelade upp inspelningen igen så skulle det låta som om allt var perfekt. Mycket roligare för det tog ca fem minuter sen var man klar.

Fick ett mail från en av CUF's ledare om att jag är välkommen till ett möte imorgon i stan kl. 18:00. Åh, det ska bli kul :D. Missade festen förut så denna möte tänker jag inte missa. Ska även följa med på en utbildning i januari i Lidingö. Ska bli kul, längtar redan! Nu ska jag fixa ihop något att äta men vi hörs! Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Nina

Inte ett parti jag föredrar, men de är bättre än resten av alliansen så det är kul att du vill engagera dig =)

2007-12-18 @ 16:45:35
URL: http://rosafluff.blogspot.com/
Postat av: Therése

haha om jag känner dig rätt så kommer det sluta med att du inte orkar gå på mötet :P

2007-12-19 @ 01:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0