TORSDAG

Hejhej!

Ursäkta denna sega bloggande men har inte orkat har varit så trött! Men men, idag så gick vi som sagt på utflykt till Polismuséet. Det var faktiskt spännande och se alla polisbilar och poliskläder som har funnits i alla dessa århundraden. Både kvinnokläder och mänkläder. Fan männen hade det värst mellan början av 1800-talet och 1920-talet. Man såg att alla polismän då hade världens ölmagar för alla "rockar" som de hade då var ju så stora runt magen. Ack och ve.. Och på övervåningen så skulle man leka detektiv. Det fanns olika föremål överallt i rummet och i mitten av rummet så fanns det något som liknade en brottsplats och man skulle lista ut vilka vad för nåt som gjorde så att det hela såg ut som en  brottplats. Det var inte kul för jag orkade verkligen inte med det haha! Men blev mer intresserad efter att få veta att de hade härmat en brottsplats och en händelse som faktiskt har hänt. Attans tänkte jag och blev allt mycket roligare! :D. Konstigt jag vet men ähh..!

Och idag vaknade jag 05:15. Wanna know why?
Jo för att jag ville se på en film som min älsklingsskådis är med i. Nämligen Hustle & Flow som jag alltid har tjatat om, haha! Den började 05:30 men vart tvungen att vakna en kvart innan om jag verkligen skulle orka kolla på den. Och det gjorde jag och gick sedan och la mig direkt efter alltså 07:20, hehe ;p!
Men men, nu ska jag fortsätta med Joey, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0