TORSDAG

Halloj!

Kom hem nyss efter att ha varit i brorsans dagis i mer än två timmar. Det var kul! Lekte med barnen efter deras Luciatåg, skulle kunna jobba där. Men då får ju jag självklart inte jobba i samma avdelning som min bror för de oroar sig för att jag kommer ha mycket mer uppmärksamhet på honom än alla andra. Fuck that, jag har varit med honom varje dag i över fyra år så det får fan räcka ;p!

Luciatåget var så gulligt! Alla dessa småbarn. En av de roligaste måste nog vara när alla barnen kom in och skulle ställa sig på scen. Ni kan ju fundera ut vem som var längst? Haha, jupp my brotha! Och när hans dagisfröken signalerade med händerna att de skulle sjunga högre så förstod inte han och trodde att man skulle vifta med händerna sådär "eeey oooh!", haha ni förstår ;p. Försökte hålla mig så att jag inte skulle dö av garv och även mitt i allt så skriker han ut:" DÄR ÄR MIN SYSTER!" och pekar på mig! :O Jag ba nooo! ;p Haha, gullunge..

Det enda jag har ätit idag var en lussebulle och drack ett halvt glas apelsinjuice men är ändå inte hungrig :/.
Ska se till att äta ordentligt innan jag drar till skolan. Börjar ju 12.20 så jag missar ju lunchen. Inget speciellt ändå, Risgrynsgröt. Urk! Nåväl, kanske bloggar efter skolan. Vi skrivs då! xD

Kommentarer
Postat av: Evy

ååh marcus är så söt !

2007-12-14 @ 18:27:46
URL: http://evynaomi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0