TORSDAG

Hejhej! Hittade en jättefin jacka från H&M som ska bli min till nyår, stämplat!
Checka in den:

353617-43


För 298:- ska den bli min. Kommer nog bli lite kyligt men får köra lager på lager och mössa, vantar, halsduk. Eller kanske inte en fet halsduk, får hitta något tunnare annars kommer det att se sjukt ut. Och så får man ta på sig långisar och då slipper man klaga på kylan :D. Visst är den snygg? Yes, i know.. men nog om det.

Hur står det till med er? Själv mår jag bra trots att jag vaknade kvart över sex för att brorsan och mamma kom in till mitt rum. Mamma jobbar idag och brorsan ville inte sova själv så han fick sova med mig. Ska även vara barnvakt på lördag och söndag men det är ändå på dagtid så det är lugnt. Ofta jag gör något under dagarna.. hell no, inget för mig!

Hade även en sjuk dröm som handlade om min blogg och Blondinbella. Jag hade skrivit värsta hat-inlägget om handikappade och de som sitter i rullstol. Verkligen ett förbannat wannabe-Hitlerinlägg och Blondinbella läste det och vart bara tvungen av någon sjuk anledning att skriva om det i sin blogg. Men det visste inte jag utan fick veta det efter alla ilskna kommentarer som jag hade fått. Snacka om att jag blev förbannad.. direkt åkte jag till Chokladkoppen, satt vid ett bord och väntade tills hon skulle börja jobba. Då skulle jag slå till tänkte jag.. Haha! Helt galet men kommer inte ihåg hur det tog slut för det var då som mamma och bror kom in i mitt rum.

Nog med bloggandet annars blir det ett för långt inlägg, skrivs sen! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Du måste ju själv hitta din gräns hur mycket du vill "avslöja". Jag avslöjar långt ifrån allt men skriver ändå om det i stora helheten.

2007-12-20 @ 15:47:02
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0