FINITO.

Så, nu har jag tvättat bort sminket och även tvättat ansiktet, borstat tänderna och rengjort munnen med Listerine. Och vad kan man göra nu? Hmm.. sitter här i myspyskläder och är extremt uttråkad. Har tjockat mig färdigt nu och känner att jag kommer att spy närsomhelst. Men hoppas inte på det. Har redan rengjort munnen orkar inte göra om det. Trots att jag är så uttråkad så känner jag mig ändå så lugn. Har äntligen fått spendera tid med familjen. Och även min brors dagisfröken och hennes kille. Trevlig tjej och en het kille, mums! Och så kommer jag in till mitt sköna rum. Doften av växten jag köpte idag har spridit sig i rummet. Luktar så gott. Nu skulle det sitta fint med en bra bok som boken jag lånade i skolbiblioteket för någon dag sedan. Härligt härligt.. Kollar åt sidan på databordet och ser att jag inte än har öppnat min andra Risifrutti. Vad tycker ni? Ska jag få i mig det eller ska jag bara lägga mig ner på sängen och läsa en bok? Tufft val? Jarå.. Det som stoppar mig är bara tanken av att jag efter måste rengöra munnen ännu en gång och det orkar jag inte med. Verkar som om jag får ta mig till sängen och ligga där med en bok eller lägga mig under täcket och kolla på Saturday Night Live. Vilket som.. bara jag lägger mig på sängen. Men har ingen energi för det, för trött. Har vandrat omkring i Ikea i fyra timmar. Så lat, det är ju bara två steg till sängen. Mjo så trött är jag men får kämpa. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0