glädjerus.

Hejsan hoppsan!

Vad gör ni då? Jag fixar och trixar i rummet, ni vet dammsugar och så. Lite boring men vad ska man göra? ;p. Idag var jag i H&M och köpte dessa grejer:

 
353617-2


Köpte även deras parfym Prague. Ni vet de som kostar 19,50. Den luktar galet gott! Har testat på Niveas krämer och de är så bra men hade ingen själv så jag passade på att köpa. Köpte burken istället för tuben. Burken kostar 49,50 och tuben kostar 29,50. Onödigt att köpa tuben för om man köper tuben och verklign älskar krämen då kommer man ju självklart burken efteråt så varför inte bara köpa burken på en gång? Annars har man ju betalat 80:- och det är inte schysst! :) Haha drar värsta predikan, men iaf nagelpoleraren kostade 14,50 så allt blev sammanlagt 83,50:-. Det var det jag ville komma fram till ;p.

Förresten, den 5 december blir jag 17 och det är exakt om en månad så det kommer bli en liten countdown nere i hörnan efter varje första inlägg för att påminna mig själv om att det inte är  så långt kvar trots allt! :) Ville bara berätta det så att ni inte undrar vad det är för något. Blogg you later!





1/0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0