GOOD MORNING REVIVAL.

God morgon!

Allt bra med er då? Själv mår jag super! Blir bara ett snabbt inlägg här, måste hinna borsta tänderna, ta på mig tröjan och ytterkläderna. Idag ska vi fortsätta med att framkalla bilderna som vi tog i tisdags (i guess) och sedan ska vi ut och ta nya bilder. Nåt med tid sa läraren. Förstod inte ett piss så ska se till att fråga honom idag om det ;p. Ska på något sätt försöka få in bilderna på bloggen som jag tog i tisdags. Men det är endast två bilder då, men ska försöka framkalla och få hem de andra bilderna idag :). Nu när jag ändå är duktig med det. Det är så kul att framkalla men man blir så dum när man måste vara inne i det så kallade "röda rummet" hela dagarna :/. Och man kan ju självklart inte heller gå ut genom dörren utan det finns som någon slags sluss som man måste gå eller förlåt, SNURRA igenom så att det inte kommer in något ljus in i rödrummet.. aja craazy ;p

Näpp nu måste jag dra, blogg you later runt 16.00 ;D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0