LITE SÅDÄR FÖR HAPPY.

2 VECKOR KVAR OCH SEN FYLLER JAG ÅR!
Längtar, längtar, längtar! Blir 17. Är så glad trots att det är den absolut sämsta åldern att fylla enligt mig. För gammal för ung08 och ett år ifrån alla klubbar och krogar. Men ska inte tänka på sådant sätt, ska endast njuta, njuta och åter njuta. Frågan är ändå vad jag ska göra när jag fyller år. Fyller trots allt år på en onsdag i år, dåligt ju! Vill inte göra något innan jag fyller år för det kommer att kännas onödigt och tror inte heller att jag vill fixa något efter att jag har fyllt år för det känns onödigt ;p. Haha! Så negativ men det är så jag känner. Önskar mig en digitalkamera och får jag inte det så vill jag ha pengar. Om jag endast får pengar när jag fyller år så vill jag ha digitalkameran till jul :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0