LÖRDAG/BABYSHOWER.

Goddag, goddag!

Är det fridens med er då? Själv mår jag bra men är liiiiite trött. Kom hem elva igår och fick skjuts av min kompis Lucias bror. Farligt, haha! Men kul, istället för att lämna av mig en "lång" bit utanför porten som man vanligtvist gör (ni måste förstå vad jag menar!) så valde han att istället stanna bilen nästan några centimeter framför porten. Vilken gentleman! =). Hade det så kul på babyshowern igår. Tjejerna designade tårtan med två olika färger. Halva tårtan var rosa och ena halvan var blå och det beror på att ingen av oss vet könet på Saras bebbe. Men fasiken vilken god tårta, ångrar mig nu att jag endast tog en bit och självklart ville jag ha en blå tårta. Ääääälskar färgen blå. Och så fick hon självklart en massa presenter. Man fick ju fan tankar på att själv få barn nu, iaf jag. Det sötaste hon fick var nog haklapparna med alla veckordagarna på. Übergulligt!

Och som ni har märkt så valde jag att inte gå på CUF-festen igår. Valde att istället vara med tjejerna. Lite hjärtekrossande men vad gör man? =). Måste bara se till att gå på nästa oavsett vad! Och på måndag ska en av ledarna höra av sig till mig och så ska vi även bestämma möte nu i veckan. Det ska bli kul, hoppas det går bra då.



Näpp, sitter här helt nyduschad och måste faktiskt börja smörja in mig med min Nivea Soft :D. Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0