MÅNDAG

HALLOJSAN!

Ursäkta bloggtorkan men har verkligen inte orkat skriva! Haha dumt ju.. men men här är jag! =)

Dagen har gått finemang! Pratade med min f.d. lärare och vän till familjen om det fortf. fanns plats i CUF. Det fanns det! Så nu är jag en av de, hihi! Ska bli kul. En fot in i politiken. CUF står för Centerpartiets Ungdomsförbund. Blev även bjuden på en CUF fest på fredag som är för de som är medlemmar och nya medlemmar i CUF/Centerpartiet. Jag ska dit med mamsen, brorsan får stanna hos hans dagislärare eller hos hans pappa. Vi får se hur det blir! =)
Har redan börjat fundera på vad jag ska ta på mig. Funderar på en svart tubtop. Får gå till min kusin som har många tubtops. Ska även fråga om hon vill haka på, det var längesen man träffade och umgåddes med henne trots att vi bor inte mer än 10 minuter ifrån varandra, haha!

Framkallade även bilderna idag i skolan som vi tog på första dagen med Foto. Asballa bilder! Ska framkalla mer imorgon. Inga jag kan lägga in i bloggen såvida jag inte tar kort på de med en kamera som jag inte har, men men. Imorgon ska vi ta fler nya bilder. Läraren sa något om tid, det var det enda man fick veta förstod inget men berättar mer imorgon =).

Nä, nu ska jag spela lite NP och sedan blir det plugg. Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0