ONSDAG, evil inlägg!

HEJSAN!

Hur står det till med er då? Själv mår jag så jävla bra! Michelle förstår nog varför. Får inte nog av honom. Tänker inte nämna hans namn men han är ursnygg! Shit, måste få kontakt med honom. Såg honom idag i matsalen. Han kollade på mig jättemycket, han har världens hetaste blick. Och jag kollade på honom, riktig het ögonkontakt. Fick även ett litet smile på köpet.. ÅFAN HAN GICK FÖRBI DATASALEN NU! Tror jag dör! Ögonkontakt igen! Mitt hjärta går i 180 nu, måste få tag på Michelle snabbt som attan. Hon svarar inte på mina sms, hon har nog lektion. Haha, dumma jag som stör henne men det är skitsamma. Fan att jag inte gick i tvåan istället, då kunde ju jag garanterat få kontakt med honom för då skulle jag gå i hans klass med Michelle, men nej nej.. IV kom i vägen :(. Men äsch får försöka ändå. Michelle får bli budbäraren i detta onda spel.

Pratade med henne idag under lunchen. Då frågade jag om han fortfarande var på G med tjejen och då sa hon att hon gillar honom mer än vad han gillar henne. Hon försöker verkligen och han bara går with the flow. Haha, stackars brud! Och jag såg henne idag. Det enda jag kan säga är, alla har verkligen olika smak på tjejer. Fyfan alltså.. men aja, ska förstöra mellan de.. det lovar jag ;)




0/28

Kommentarer
Postat av: Therése

haha vad ond du är min kära :D

2007-11-07 @ 20:08:27
URL: http://theerreessee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0