ONSDAG

God morgon!

Eller kanske inte en så god morgon, vaknade med ett sånt dåligt humör. Och så var jag även trött och ingenting gick som jag ville, ingen bra kombination men tänkte att jag kunde bortse från det och ha en bra skoldag. Nej nej, istället terroriserade jag omkring här hemma och hatade allt och alla. Har inte ens ätit frukost, var såå förbannad. Allt är kaos i mitt rum nu. Kastade sker och ting omkring i rummet på morgonen. Eftersom att jag var på ett sånt dåligt humör så frågade jag mamma om jag kunde stanna hemma idag. Hon lät mig och sa inget mer om det för hon visste att jag skulle bli mer förbannad och börja kaosa omkring, haha ;p. Men men nog om det..
Nyligen i Facebook så hittade jag en bild från i måndags då vi fick bli fotade och fotografera under fotolektionen. Här kommer en:



Alla bara hänger och klänger på mig när jag försökte vila lite på golvet. Ni kanske undrar varför just på golvet men jag blev så varm efter all skuttande och hoppande när vi skulle ta bilder så jag lade mig ner på golvet där det var svalt haha! :D Ska försöka se efter fler, då lägger jag in de. Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0