SÖNDAG

Tjohejsan!

Jo jag vet, bloggtorka sorry.. Disaster, disaster.. Nåväl, hur står det till med er då? Själv känner jag mig glad men ändå nere. Vaknade idag med en inte så farlig smärta i "muffen". Efteråt började det göra ont i livmodern. Nästan som mensvärk fast värre. Låg och ruttnade i sängen i ca två timmar innan jag kunda ställa mig upp. Efter flera timmar av smärta så kom den lilla bloddroppen som vi alla tjejer väntar på sååå mycket *host!!!!!!*. Fy fasiken vad arg jag blev! Men smärtan kom nog p.g.a. jag har slutat med mina p-piller. Vanligtvist när jag får mens samtidigt som jag äter p-piller så känner jag bara en pytteliten magvärk och det är allt. Innan jag började på p-piller så brukade jag ha lika bajsont i magen som jag hade idag men idag var nog värst. Fyfaan.. aja. Idag har jag inte gjort något speciellt. Typiskt söndagar ju, det är ju vilodag/tråkigdag. Mamma är just nu i Ikea. Vi har även presentkort där på nästan 6000:-, tror det är mer. Så jag skrev en lista på saker som jag vill ha i mitt rum, ska ju göra om. Så vi får se om morsan hittar det. Men nu ska jag möblera om i rummet, är så uttråkad! Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0