ST. ANGER!

Jag blir helt.. gaaaaaaaahhh!! Kan inte hitta en resonlig, billig biljett till Göteborg. Ska använda mitt studiebidrag för att betala biljetten som ligger på 1050:- och alla biljettpriser ligger över det. Hmmm.. can't ask my madda för hon ska ju också hänga med ner till Göteborg men förhoppningsvis så får jag pengar när jag fyller år och då får det gå undan :). Rykten går om att en digitalkamera väntar mig när jag fyller år..

Mjo förresten! Skulle ju berätta om filmen jag kollade på igår eller förrgår eller när fasiken det var. Filmen jag kollade på var nämligen En geishas memoarer. Nån som har sett den? Ännu en bra film, den absolut bästa japanska filmen som jag har sett men den här gången så blev jag nästan tårögd när jag såg den. Nackdelen med filmen är nog det att när man kollar på den så känns det som att filmen vägrar ta slut! Haha inte bra! Förutom det så är den som sagt asbra! :) Kolla på den för er som inte har sett den!


Kommentarer
Postat av: Michelle

jag har den och jag har sett den. Koll på mina kategorier "Film". ÄLSKADE DEN!

2007-11-27 @ 19:02:09
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0