TISDAG

Tjollahoop!

Allt bra med er då? Själv mår jag toppen! Kunde ha börjat blogga tidigare men vart så upptagen med att hitta en fin blå färg för rubrikerna till varje inlägg men kunde, som ni ser, inte hitta någon fin blå färg så den beigeaktiga fick duga. Var i H&M idag och köpte denna produkt:

image3 Har redan en likadan den rosa varianten Garnier Soft, men insåg idag på morgonen att den var nära sitt slut så jag passade på att köpa denna. Den rosa varianten tycker jag är den bästa ansiktcremen som jag har testat på så nu måste jag även testa den gröna. :D. För 54,50:- kan den bli din! Haha reklamerar här.. Siter här just nu och surplar i mig Varma Koppen med frukt. Köpte den idag, den är sjukt god! Ska köpa fler imorgon. Dagen har gått super, äntligen klar med allt i Grafisk Kommunikation. På måndag är det vår sista dag med det (i think & hope!) och efter det så kommer vi äntligen ha FOTO! Är galet glad!! Hoppas det blir det nu då. Kommer ihåg att när vi egentligen skulle ha journalistik så sa de att det skulle bli foto. Och när vi egentligen skulle ha grafisk kommunikation så sa de att vi istället skulle ha ljud :S :/. Skumma lärare vi har ;p. Nåja, nu ska jag fortsätta med Two and a half men och efteråt ska jag fixa naglarna. Lägger in en lista, en "dagens låt" & en tungrapport senare,

blogg you later!




0/29

Kommentarer
Postat av: Amir

Snygg design du gjort. Ändrat jag med sen sist (igår) :p

2007-11-06 @ 19:02:16
URL: http://amirakrouti.blogg.se
Postat av: Wendela

hej Lydia.. remember me?

2007-11-06 @ 20:03:11
URL: http://ho0mii3z.blogg.se
Postat av: maliiwn

Den produkten är såååwh bra !! :-)
vwaah ?? 54 späänn ?? miin kostadeh juh 60 ! :-/ :S

2007-11-06 @ 22:35:30
Postat av: Michelle

ehm,, gums? jag hade den där gröna och jag tror jag betalade typ 40 spänn på MAXI.. i'm just saying..

2007-11-07 @ 20:10:50
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0