TORSDAG

Hejhej!

Åh, så mätt! Bara gamar.. igår år jag runt sex fullkornsmackor, yoghurts och gröt och drack ett stort glas mjölk till frukost. Till "middag" åt jag sex-sju chicken nuggets och då vart jag fortfarande hungrig efter det! Och nyss åt jag sju fullkornsmackor och drack 1½ glas juice. And i'm still hungry.. förstår inte vad det beror på. Men jag har ju alltid varit en gam men inte såhär mycket. Ähh det löser sig :) Funderade även på när jag ska tillbaka till piercaren för och byta ut staven mot en kortare stav. Vet inte om jag skulle dit igår eller om det är onsdag nästa vecka? Hmm..

Sov hos Stefan inatt med. Har sovit hos honom i två dagar i rad nu. Så skönt, trots att han nästan knuffar mig ur sängen :D. Men det var kul att äntligen få träffa honom efter snart mer än en månad. Det lite myspys, sådär gulligt :). Och lite till (a)..

Skippade skolan idag med, mår skit! Bara snorar och hostar, jävla skitvinter! Oftast förväntar man sig att solen ska vara på sin sida under dessa vinterdagar men nej nej.. är det bara jag som tycker att det blir mycket kallare när solen är framme? Usch fy! Näpp nu ska jag lägga mig på sängen och läsa klart min bok och förhoppningsvis somna, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0