TORSDAG.

Hallojsan!

Hur står det till med folket idag då? Jag börjar må lite bättre, hade världens migränattack på morgonen så jag skippade skolan och fick ruttna hemma. Blev väckt runt sju tiden på morgonen av att min lillebrorsa kusse kom med hennes dotter och bad min moder att passa henne för att hon skulle jobba. Lugnt det, hon är så söt! Men hon verkar verkligen gilla att skrika 24/7. Typiskt, där satt jag med en hemsk migrän och så ska hon börja skrika och hänga och klänga. Förutom det så är hon världens gulligaste!

Idag måste jag fortsätta plugga om Cypern, den ska lämnas in om ca 2 veckor och jag måste för fan göra om allt! Skrev allt på svenska när den tydligen skulle vara på engelska. DET VISSTE JAG INTE! Satan i gatan så nu blir det en rejäl omskrivning. Men nemas problemas, har ändå inget annat för mig så ;p.
Men nu väntar jag på att Simpsons ska börja och efter det blir det food, plugg och ännu mer Simpsons :) Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0