TORSDAG

God morgon på er!

Blööö mår så illa, har gjort det i tre dagar nu plus huvudvärk, inte bra inte bra.. men men, jag är en tuffing och jag kan klara av detta, aight? ;). Och som ni ser så kunde inte jag låta bli att göra något nytt med bloggen så jag ändrade färg, bakgrund, header det ena och det andra. Men tror nog att jag kommer hålla mig fast vid denna den är ju snygg så why not?

Idag har jag bestämt mig för att gå till second hand butiken antingen innan eller efter skolan. Börjar 12.20 och slutar 14.50 idag och efter skolan idag ska jag väl till stan, möta upp Evelina och sno hennes skinnjacka, haha! Måste först höra mig av till henne så att hon inte glömmer bort det, you never know! :) Oj! Höll nästan på att glömma att jag även måste laga mina skor, KLACKEN HAR GÅTT AV! Satana.. dessa jävla skor..
Men nu måste jag duscha och så och 12.00 ska jag äntligen dra ut. Till skolan dårå.. Orkar inte vara hemma längre har varit det för mycket. Satt inne två hela dagar alltså lördag & söndag och hela dagen igår. Vadå boring?! Aja, blogg you later!*


*Förresten, kommer även kunna mms'a in vad jag har köpt idag i bloggen så ni får se de senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0