VÄRK

Ajajaj vad min rygg värker! Har spelat jättemycket på datorn ända sen jag kom hem runt fyratiden! Besatt? Haha, spelade nämligen The Sims. Den första, gratis! ;D Downloadade den, visste inte att det skulle funka så jag blev riktigt happy! Älskar The Sims lite för mycket.. mwuhaha! Har inte gjort något speciellt under kvällen, bara varit med the family. Skönt var det, orkade ändå inte göra något idag. Har fortfarande inte bytt blomjord till mina växter! Shit, det måste göras ikväll. Jorden är snustorra, måste byta och vattna innan mina älskade växter dör ut FFS! :(

Nu hade jag tänkt att läsa lite i boken jag lånade från skolan Självkänsla Nu! Har inte så mycket kvar av den boken och efter den ska jag börja med Ego Girl. Ska bli spännande! :) Vem vet, kanske fortsätter spela lite Sims senare? Fan, borde själv bli en Simmare.. nåväl ska börja med läsningen nu, blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Alex

Låter nice! ha en trevlig kväll :)

2007-11-16 @ 22:03:50
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0