ÄNTLIGEN!

Hejsan hoppsan!

YES! Har äntligen piercat mig. Har väntat på den här dagen såå länge. Efter flera månaders tjatande och svordomar så gick det äntligen igenom. Gjorde ont för att jag spände tungan men det gjorde inte vääääääääääärsta ont, det kändes som mest när han skulle ta igenom staven fyfan.. Dreglade inte så mycket som tur var. Så nu börjar äventyret med att endast leva på soppor och fil. Har jag tur så kanske jag kan äta potatismos. Lite lyx sådär.. här kommer några pics på piercingen och min outfit som jag invigde idag:
 


Är hos Therése just nu, har varit här i ca två timmar nu. Händer inget speciellt idag, så det blir nog lite hangaround på tu man hand. Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: sara

DREGLADE INTE SÅ MYCKET!? SKOJARU :o

2007-10-31 @ 23:09:43
URL: http://smuliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0