Can't get you out of my head

I know, i know rubriken har inget med inlägget och göra men whatever..

AJAJAJ! Min hals, min näsa och mitt huvud :(
Idag var det inte såå kallt ute men ändå gick jag med vantar, mössa och halsduk. Alla kollade väldigt konstigt på mig. Men herrejösses jag är ju sjuk! Men det kan ju inte de veta, såklart! De nöjer sig bara med att kolla så konstigt. Men men.. dagen har gått bra men somnade mitt under lektionen när läraren pratade, vi hade då Grafisk Kommunikation. Han satte på overheaden eller vad den nu heter och eftersom att jag satt närmast till den vita duken så trodde ju alla även läraren att jag kollade. Fixade och trixade lite så jag förstår att alla trodde det, hihi (6). Men så trött som jag var idag så är det konstigt att jag inte snarkade :/. Sov i typ 30 minuter och vaknade strax innan vi skulle ut på rast, vilket var tur för annars skulle ju läraren märka att jag sov under lektionen och då skulle de ringa min moder och det skulle inte bli så roligt.

Men nu ska jag dra och vila lite, se på Simpsons och äta mandariner :D
Blogg you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0