du vet mig!

Ålder: 16
Födelsedag/Stjärntecken: 5 December 1990 / Skytten
Familj: Mamma Sylvia och lillebror Marcus
Civilstånd: Singel
Bor: Stockholm, Botkyrka, Tumba
Uppvuxen i: Kista, Alby (13år), Rinkeby, Akalla, Solna (född), haha rena förortsbarnet!
Jag jobbar som/studerar till: Media inr. FOTO
Ett instrument som jag kan spela: Trummor på tuttarna
Ett instrument som jag skulle vilja lära mig spela: Piano
Den här artisten/skådespelaren skulle spela mig i filmen om mitt liv: Ingen skulle kunna spela mig, to special!
Världens bästa låt: Älskar all sorts musik!
Den första skivan jag köpte: ...
Favoritfilm: Finns många
En bra bok: Sandor slash Ida, hihi
Favoritmat: KORV STROGANOFF :D
Jag klär mig helst i: Jeans
Favoritfärg: Blå blå, himmelsblå
Om jag vann en miljon kronor skulle jag: Få en massa personer efter mig som skulle fråga efter cash!
Så här ser mitt liv ut om fem år: Rik och en dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0