...

Kom hem för ca en timme sedan, brorsan ville inte kolla på film. Han dissade mig! Han valde att istället kolla på Fem myror är fler än fyra elefanter.. blev lite ledsen.
Köpte ostbågar, Riesen, Maltesers och tuggummi. Det blir ju inte så bra i munnen efter allt.
Så nu sitter han och äter middag istället och efter ska han få godis. För första gången så lydde han mig :/ känns lite skumt.. Ni kanske tänker att det inte är så smart att ge honom candy vid den här tiden men han har varit så snäll idag så han förtjänar en belöning (a). Är inte jag en snäll syster? =) Och jag var faktiskt för lat för att gå ut tidigare.

Nu börjar Ranking the stars, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0