FREDAG

Är helt slut! Kom hem för någon timme sedan, har suttit här och funderat på om jag ska blogga eller inte men jag tog tjuren i hornen och gjorde det ändå :).

Jag är så stolt över mig själv! För första gången på flera år (ärligt!) så var jag med på idrotten idag!
Det var kul, tjejerna spelade först basket medans killarna gymmade och efter 30 minuter så bytte vi. Blev som en 13-åring i en klädbutik, ville testa på allt! :D Och jag som vanligtvist brukar vara lat blev väldigt chockad över att jag orkade gymma. Ska för fan skaffa gymkort! Kostar 150:- för ett helt år!!!!!!!!!

Tyckte faktiskt att det var kul under idrottslektionen, brukar jag aldrig göra så jag längtar jättemycket till idrottslektionen på fredag!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, orkar inte bry mig heller mår inte särskilt bra ändå, men vi får se :)
Nu måste jag fortsätta med Fresh Prince :D blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0