JÄVLA FAN!

Dagen har väl gått okej, det började bra men sen började Jocke dumma sig mot mig :( Sitter och misshandlar mig med en linjal och mobbad mig. Jag blir ju ledsen men han verkar inte bry sig den där dumbomen ;p.
Gjorde äntligen klar affichen idag och skulle försöka lägga in den i min blogg men det gick inte så bra för den börja tröga sig och jag orkade inte kämpa så får väl lägga in den nångång efter lovet. Idag var nämligen sista dagen med Grafisk Kommunikation för veckan, har bara medialektioner två dagar i veckan, måndagar & tisdagar.

Och så var det någon dum jävel som började hålla på med Jocke. Allt över en enda kommentar som man inte ens behöver bry sig om men han var ju världens bajshuvud så han brydde ju sig inte. Håller på och kommer & går och säger samma saker som t.ex. du ska passa dig blablabla 24/7. Visst, man brydde sig i början men sen blev ju det bara uttjatande :/ Kom igen lägg ner jävla fan. Aja skulle det hända samma sak imorgon att han börjar hålla på då jävlar kommer jag snapa totalt! Och det roliga är att Jocke och bajshuvudet inte känner varandra! :/ Trött på livet?

OCH ELIN KOM TILL SKOLAN IDAG UTAN SMINK! :O
Inte för att hon vart ful eller så men man är ju så van vid att se henne med smink, så.
Men det vart jättegulligt på henne! Riktig babyface! :D

Ojojoj långt inlägg här men skitsamma :) Såhär har min dag varit, orkar inte berätta i detalj bara de mest intressanta. Men men..
Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Pete

hehe ...stackars liten :-)

2007-10-23 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0