LÖRDAG

HEJ!

Allt bra med er då? Själv mår jag sjukt bra! Var och fortsatte lite med min shopping idag.
Men idag satsade jag mycket på smycken.

5 halsband: Två långa silvriga med en discokula och elefant som smycke.
Ett långt halsband med guldfärgad kedja och diamanthjärta. Köpte matchande örhängen och ring.
En kort i guld med texten Love och ett hjärta.
Ett långt svart halsband med små runda stenar. Köpte matchande armband också svart med små runda stenar.
Silvrig hårklämma.
Ett par runda örhängen:
Med små svarta kubiker som täcker halva örhänget. Resten är guldfärgat.
Ett armband: I svart och guld.
Mörkbrun plånbok: Enkel.
Gliss Hårinpackning: Oil Nutritive

När jag får tillfälle så tar jag kort och visar.
Allt gick på 722:-, men det gör inget. Presentkort ju ;)

Idag ska jag hem till Lucia. Undrar hur hennes nose ser ut nu?.. Hon har ju opererat sig och det är av personliga skäl så få inga sajkotankar nu! Ska bli kul att träffa de andra brudarna, längesen ju! Men nu ska jag dra och äta och försöka få tiden att gå fortare så jag kan dra härifrån! Blogg you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0