MAMI.

Dagen började inte så bra.
Precis när jag skulle till skolan så hör jag mamma börja skrika och svära. Jag frågar vad som har hänt.
Då ser jag en massa blod och ett glas som är sönder. Fick jag panik eller vad?
Vi sprang direkt till Vårdcentralen. Mamma envisades lite för hon visste vad som väntade henne;
En spruta och att de skulle sy. Och det är det värsta hon vet stackarn men shit happens!

Men det gick iaf bra, bortsett från att hon var som ett barn och inte ville ligga still, haha!
Jag blev som en mamma till henne och sa jämt åt henne att ligga still och vara tyst, men lyssnade hon? NEJ!
Haha men jag förstår henne, hon vart ju väl helt chockad och när doktorn kommer med en fet spruta så blir man ju knappast glad. Men jag råkade ju skrämma upp henne lite för jag såg ju när doktorn fixade & trixade med sprutan och mamma måste väl ha sett mitt ansiktsuttryck (a). Sorry mama!

De fick sy fem stygn och jag kunde inte gå till skolan idag. Fick hjälpa mamma lite. Hon skulle handla idag så jag fick hjälpa henne med det. Men jag klagar inte över att jag skippade skolan, skönt ju! :)
Blogg you later, simpsontajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0