MÅNDAG

Hejsan hoppsan! Hur står det till med er då? Själv är jag hur jävla trött som helst, vill bara sooooova!
Jobbar med grafisk kommunikation, håller på med ett projekt. Första dagen fick alla i gruppen välja vilket ämne man skulle jobba med. Alla tjejer valde design/mode/konst förutom jag och killarna. Vi ville jobba med droger. Mode är ju så vanligt nu för tiden medans droger är ett internationellt problem men men det blev som det blev.

Lunch om en kvart, LÄNGTAR! Idag blir det Nasi Goreng med kyckling. Muuuuuuums, hett & kryddigt, så ska det vara!
Skulle jättegärna vilja ha korv stroganoff men tyvärr, tyvärr :/ :(
Men nu måste jag börja skissa min affich.
Blogg you later gott folk!

Kommentarer
Postat av: Amir

Fyfan vad gott :D haha! Lägg upp affischen hrä sen ;)

2007-10-22 @ 14:00:07
URL: http://amirakrouti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0