MÅNDAG

Hej!

Hur är det med er då? Själv är det väl sådär.. är så utvilad, orkar inte göra något speciellt. Vaknade för någon timme sedan och sen dess hara jag bara legat i sängen och kollat på TV. Vädret gör ju en deprimerad också, inte så kul! Mamma kom nyligen in till mitt rum med en massa videoband från när jag var bebis. Hon insisterar på att vi ska kolla på den.. min bror också för den delen. Oh Gosh, måste vi? ;p Men det ska nog bli kul.

Min bror brukar alltid fråga hur jag var när jag var liten och så, så nu ska han få se och hoppas det fastnar i hans hjärna så han slutar fråga mig 24/7 ;p. Gullunge där..
Funderade även på att gå till H&M och för en gångs skull köpa mina satans strumpor och leggins men vädret hindrar mig men får nog ta tjuren vid hornen och få det överstökat! Men nu ska jag äta frukost, fullkornsflingor idag med :D Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0