Oh yeah!

Fick nyss ett samtal från morsan som sa att hon inte kommer komma hem förrän på natten. Nice tänkte jag, nu kan jag få vara ensam med min bror. Det är inte alltid som vi är tillsammans bara jag och han. Ni kanske tänker att ni hellre skulle vilja vara ensamma hemma än med några av era syskon. Tycker det samma, men det är inte alltid roligt att vara ensam hemma. Dessutom inte på söndagar, usch!

Så jag tänkte gå ner till Willy's med honom och köpa lite gottigott och sen kolla på film med honom. Myyyyyyys =) haha!
Ska vara snäll mot honom, så det får bli Byggare Bob :D
Ska även passa på att köpa halstabletter, börjar göra ont i halsen nu :(
Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag vill också gå till willys med er ludde! jag vill ha goooodis och det är sjukt billigt på willy nu!

2007-10-21 @ 18:19:00
URL: http://smuliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0