Ohooo!

Halloj halloj!
Är så jävla sugen på ett äpple, men måste vänta tills att jag har arbetat klart med fyra olika diagram i Excel seeeeeeen kan jag dra och köpa! Tror jag dör.. Håller på med ett projekt där man ska arbeta in svenskan, engelskan och matten. På engelska-området så ska vi skriva en text och klistra den på vår affish där det ska stå på engelska såklart och med matten så är det självklart diagrammet som spelar roll. Och så ska vi redovisa på fredag på svenska. Heeelt sjuk, så mycket grejer! Men det klarar jag, aight? ;)  Började ju 12.20 idag och missade den goda maten som på första gången serverades på över 100 år. Muums, men imorgon blir det godare mat, nämligen Chicken wraps fahitas med tillbehör! xD, fasiken vad jag kommer gama ..mwuhaha!

Åh så dum! Glömde också bort att gå till vårdcentralen idag för att kolla upp min hals. Det gör så ont att svälja!
Får gå dit imorgon, skönt! Då slipper jag första lektionen (a)
Men nu måste jag fortsätta arbeta innan läraren ringer min moder.
Blogg you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0