SERIÖST.

Jag ska vara helt ärlig och säga att vissa män är bara helt jävla dumma i huvudet.
Och då menar jag när det kommer till barn. Har de tur så har de tur men när man får höra en man säga att han vill ha sex barn, då börjar man undra lite. Har ni någonsin tänkt på hur ont det gör att föda ett barn och så ska man få sex stycken bara för att göra er glada? Lättare sagt än gjort. Ni ser nog inga problem med det hela just för att det enda ni behöver göra för att påbörja processen är ju att knulla sen var det klart medans tjejen måste gå igenom en massa saker under hela graviditeten i nio månader. Vissa män ser hur deras fruar lider under t.ex. de två första graviditeterna men ändå vill fortsätta? Alltså, adoptera! :S Det är sånt här som är en av sakerna som gör mig arg. Ni tycker nog att jag är onödig som gör det..
Lugnt om en kvinna väljer att ha så jävla många barn, för hon vet iaf vad hon ger sig in på och hur det kommer att kännas och så, men en man? För fasiken alltså..

Ni män som läser detta kanske blir sura men fan tänk efter.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja eller hur?!?! :S:S
Min kille som jag är förlovad med har typ bestämt att vi ska ha runt 5-6 barn!!! Man bah eeeh?

2007-10-21 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0