SÖNDAG

Tjollahoop! Allt bra med er? Jag mår sjukt bra idag, är så utvilad! Åt en nyttig frukost idag med :D ..mwuhaha!
Fullkornflingor, nån som ätit det förut? Så jävla gott! Vaknade för några timmar sen och har precis duschat, måste bara fortsätta fixa mig och så..

Idag ska jag ju träffa Amir och Therése i Heron. Det var sååå längesen jag träffade honom!
Har verkligen saknat honom, ska bli kul. Måste förresten kolla efter heliumballonger och tvinga Amir att prata med helium ;p. Tessan sa att det låter så jävla kul så det måste jag få uppleva ;p.

Vet inte heller vad vi mer ska göra, kanske kommer hem till mig? Vet inte, spelar ingen roll bara jag är med de! :)
Men nu måste jag fortsätta med saker & ting, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0