TISDAG

Halloj, halloj! Hur är det med er?
Själv mår jag asbra! Ska fortsätta med affichen (eller hur det stavas) på Grafisk Kommunikation.
Roligt och se hur det kommer se ut, är nämligen inte bra på sånt ;p.

Jag har bestämt mig för att idag gå till skolsystern. Vill mäta och väga mig.
Det var väl något år sen man gjorde det, believe it or not :/
Jag vet iaf att jag är runt 1,71 cm lång, men har säkert växt nu, i hope!
Näst sista gången jag mätte mig, då var jag 1,72 och något år efter så sa hon att jag var 1,69 :S:S:S:S
Fasiken vad arg jag blev! Hur i helvete kunde jag krympa?! :/ Aja men har växt nu iaf och kommer bli förbannad om hon säger annat..

Börjar 10.30 och slutar 15.30. Enligt schemat så ska jag egentligen börja 10.10 och sluta 16.00. Och på måndagar ska jag börja 9.00 och sluta 16.00 :/ men istället börjar/slutar jag 9.00 - 15.00 på måndagar och 10.30 - 15.30 på tisdagar.. men jag klagar inte, tycker bara att det är lite skumt ;p.
Och idag blir det Panerad fisk med filsås och potatis. Vill fortfarande att det ska bli Korv Stroganoff men det verkar som att jag får vänta länge på det :(.

Men nu ska jag äta klart mina fibermackor sedan ta på mig en tröja & ytterkläderna och dra!
Har 15 minuter på mig, blogg you later!

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha! fan va tråkigt liv du har :D som mig typ!
idag ska ja till ikea muhahahaha :D ring mej sen åsna du hör aldrig av dej och jag kan inte ringa/Skicka sms :(

2007-10-23 @ 14:18:24
URL: http://smuliss.blogg.se
Postat av: Amir

Hahaha min favorit rätt när jag gick i grundskolan ^^

2007-10-23 @ 16:49:29
URL: http://amirakrouti.blogg.se
Postat av: Amir

Svar: Haha okej. Ja det måste vi ju :D

2007-10-23 @ 17:02:16
URL: http://amirakrouti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0