TURDAG.

Mamma kom  hem för någon timme sen och då hade hon med sig två presenter till mig.

En ny mobil Nokia 2760 och presentkort från H&M 2000:-.
Man kan undra vad jag ska göra efter skolan imorgon ;). Men ska inte handla för allt, finns inte så mycket som jag vill köpa förutom varma strumpor och leggins. Så det kommer ju kanske bara gå på 200:- så det är ingen fara :)
Jag börjar anta att jag fick allt för att jag följde med henne till vårdcentralen och brydde mig extra mycket om henne odag och hjälpte henne med allt. Om det skulle vara så, så får jag för fan se till att vara extra snäll mot henne hela tiden! :D Nejrå, inte så schysst :) Och eftersom att jag är medlem i H&M Club då blir det ju en massa rabatter! Nice va? Men men.. såhär ser iaf min mobil ut (bild tagen från ElGiganten);



I samma färg men den är ju självklart tusen ggr snyggare i verkligheten!  xD
Love you mami! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0