USCH!

Finns det några fler som jag där ute? SOM HATAR RÄKOR OCH DESS FÖRFÄRLIGA LUKT!? Det är så att mamma kokade räkor för några minuter sen och för fan vad det luktade! Vi öppnade, eller rättare sagt JAG öppnade alla fönster och stängde köksdörrarna. Mamma känner ju ingen lukt för hon är ju förkyld, så stackars mig och brorsan som måste lida. Trots att vi öppnade överallt och stängde dörrarna så luktar ju det fortfarande! Faaan alltså om mina kläder luktar räkor imorgon, ska ju pierca mig :D längtar som fan!

Mår sjukt illa! Kommer nog spy.. håll tummarna för mig så att jag inte ska spy för det är verkligen nära.. 

Kommentarer
Postat av: Michelle

DIN TUPJUCK! VFR HARU INTE SAGT ATT DU HAR EN BLOGG DIN FIS?

2007-10-30 @ 21:17:11
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0