11/4 08

Hejsan allihopa!

Hur står det till med er? Själv mår jag super trots hostan och förkylningen. Har egentligen inte ork för att dra till skolan men måste. Har bara en lektion som varar i 20 minuter och jag börjar 11.20. Lunchen börjar 11.30 så direkt efter kommer jag att äta något för att orka dagen i Skärholmen med Tess och kanske Sara och Adissa. Ni läste väl i mitt förra inlägg om att jag fick presentkort igår från H&M för 2500:- och Jerns för 2000:-? Eftersom att jag ska dela med morsan så får jag hälften av det men det är inga problem! Så idag ska jag sätta sprätt på de i Skärholmen med många sommarplagg och fina skor. Om jag hittar, har alltid otur med sånt.

Är duktig och pluggar flitigt med engelskan nu till den muntliga redovisningen idag och samtidigt lyssnar på en av mina favoritlåtar. Känner på mig att det kommer att gå galant idag. Skoldelen inte shoppingdelen, haha!


Kanye West & Chris Martin (från Coldplay) - Homecoming



Lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0